Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Νομίσματα, ιστορίες και αλήθειες

Όπως και κάθε νόμισμα, έτσι και κάθε ιστορία, και κάθε αλήθεια. Το νόμισμα έχει πάντα δύο πλευρές. Από τα πρώτα ρητά που θυμάμαι στη ζωή μου και μάλιστα τό'βρισκα και περιττό..για να μην αναφέρω και την τρίτη, πλαγίως..που φυσικά πάντα εκεί επικεντρωνόταν η προσοχή μου!
Η δική σου ιστορία μου και η δική σου αλήθεια μου, δε μου προκαλούν παρά μόνο ντροπή.
Και το νόμισμα είναι κύκλος και κύκλους κάνει..και δε σταματά. Μέχρι νά'ρθει το καινούριο νόμισμα..και τότε αυτό αποσύρεται. Επιστρέφεται, συνθλίβεται και γίνεται κράμα και γίνεται χυλός και μετατρέπεται σε κάτι άλλο. Άγνωστο..
Ή απλά βαλτώνει σ'ένα συρτάρι, ή σ'ένα κουτί γιατί κάποιος πιστεύει πως έχει ακόμα αξία και ας είναι πια άχρηστο. Γιατί κάποτε είχε και ήταν σημαντικό..και συνεχίζει να ζει εκεί..ελπίζοντας πως θά'ρθει η μέρα που θ'αναγνωριστεί.
Η δική σου πλευρά μου, τώρα θέλει να κρυφτεί. Αρκετά κύλησε. Ήρθε η ώρα να κρυφτεί γιατί η ντροπή το βάρυνε πολύ και δεν κυλάει άλλο. Αλλά δεν θέλει να μπει στο κουτάκι στο συρτάρι, αρκετά έμεινε μέχρι και σήμερα εκεί.
Το τί θα γίνω είναι άγνωστο. Μα για όσο με κράτησες στο κουτάκι σου αν και σκουριασμένο σ'ευχαριστώ~
Είθε η απόσυρση αυτή νά'ναι πραγματική. Σε όλες μου τις πλευρές και όχι μόνο σε μία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου