Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

Γεγονός ή Ψευδαίσθηση;

Αναγούλα..
Αναποφασιστικότητα..Δύσπνοια..
Ζαλάδα...Ίσως λόξυγγας...Ναυτία...Σκοταδισμός(έλλειψη ικανότητας ανταπόκρισης, σε φυσιολογικά για τα εκάστοτε δεδομένα, μήκη φωτός)...
Τάση προς έμετο...Υπερθέρμανση 'ολικού συστήματος'(απότομη μετάβαση από κανονική 8ερμοκρασία σώματος..σε πολύ υψηλή..και μετά..όλως ξάφνου..μετάπτωση σε 8ερμοκρασία σώματος πολύ χαμηλότερη από αυτή των φυσιολογικών επιπέδων..-κάτι που κανονικά οδηγεί ένα όν-ό,τι θέση και αν έχει αυτό-..σε θάνατο ή κώμα..-)..
Α= Μετάλλαξη(;)
Β= Βλακεία(;)
Γ= Μύγα που μόλις ένιωσε την ύπαρξή της να συνθλίβεται από μία άλλη οντότητα..που ο μόνος λόγος ύπαρξής της είναι να εξουδετερώνει είδη σαν και αυτήν και που το όνομά της και μόνο δηλώνει και εκφράζει τον απόλυτο σκοπό της...ΜυΓοΣκοΤώΣτρΑ!!!!(;)
Δ= Καμιά καλύτερη ιδέα(;)..χμ!χμ!
ΥΓ: Αποκλείεται να μιλάμε για άλογα..καθότι είναι ανίκανα να κάνουν εμετό. Ανίκανα, με την πραγματική και μία και μοναδική σημασία..και διόλου υποτιμητικά..!
Άπειρες οι απαντήσεις..
Άπειρες και οι εξηγήσεις..
(άπειρες= μελοδραματική υπερβολή!)
*Διαλέγω το Γ..και άμα τύχει και συναντήσω τη Φονική Αυτή μηχανή πουθενά μπροστά μου...θα την κάψω με το ακαταμάχητο φλογοβόλο μου~δώρο της θείας μουMargaret από το Amgleiderseid, όπου και ζούσε επί 40 συναπτά έτη, αμέσως μετά την ενηλικίωσή μου~ και θα πάρω εκδίκηση για όλες τις αδικοχαμένες ψυχές που τόσο όλοι ήθελαν να εξοντώσουν και με μανία καταδίωκαν...αλλά...εγώ στηρίζω και κατανοώ το άγχος και την τσίτα τους..μόνο και μόνο για αυτήν την κοινή μας εμπειρία..τη στιγμή που πλησιάζει Αυτή..~που τόσες φορές έχει επαναληφθεί στη ζωή μου, αλλά στη μύγα μόνο Μία και την αποτελειώνει μία και καλά...εγώ απλά συνεχίζω..~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου